Però quantes ho fan de forma efectiva? Quantes empreses realment segueixen un pla de Social Media eficaç?i generen una comunitat potent al voltant dels seus perfils? El percentatge es redueix dràsticament.
"El 92% de l'usuaris d'Instagram diu que, després de veure un producte/servei en la plataforma, ha seguit a una marca, ha accedit al seu lloc web o ha fet una compra.". Font: Hootsuite
Pots estar PRESENT o ser un REFERENT.
Aquest és l’objectiu d’adn agència de comunicació: crear unes xarxes socials amb personalitat pròpia, amb identitat.
01.Generaràs noves oportunitats de negoci
02.Tracte més humà i directe amb els teus clients
03.Incrementaràs la confiança i credibilitat envers la teva marca
04.Controlaràs molt millor la reputació del teu negoci
05.Milloraràs la teva xarxa de contactes amb empreses i professionals del teu sector
A adn digital agency totes les propostes s’adapten i es personalitzen en funció de les necessitats del client, els objectius i les especificitats del negoci. El teu objectiu serà el nostre i aquest serà el camí que recorrerem per assolir-lo.
Primer contacte amb el client: definició del punt de partida, fites i objectius
Anàlisi intern del projecte per part del nostre departament: identificació punts forts/febles, amenaces i oportunitats
Presentació de proposta personalitzada i inici de les accions d’activació (setup inicial)
Inici del servei d’acord al pla prèviament presentat
Reunions de seguiment i anàlisi constant del projecte per detectar desviacions i implementar millores