Juntament amb les campanyes d’email marketing, el lead scoring i el lead nurturing són estratègies que tenen com a objectiu acompanyar al client en les diferents etapes del cicle de compra, generant conversions i fidelitzant-los de manera automatitzada. L'automatització del lead nurturing o la nutrició de leads es divideix en tres etapes: el lead scoring, la fase de descobriment i l’automatització de leads.
“El 50% dels leads d’una base de dades no estan encara preparats per iniciar una compra”.. Font: Marketo
En la primera etapa qualificarem a l’usuari amb una puntuació segons la interacció que ha mostrat amb la nostra empresa i d’acord amb el punt en què es trobi dins del procés de compra. En la segona etapa, incentivarem a l’usuari a definir el recorregut cap a la compra, passant des de la fase de descobriment fins a la de la decisió final. I, per últim, en la tercera etapa, crearem una automatització de leads per iniciar l’enviament progressiu d’una cadena d'emails en funció del comportament i la puntuació que tingui l'usuari.
Aquesta puntuació es definirà per diferents aspectes com ara el grau d’afinitat entre el lead i el client ideal de l’empresa, el grau de coneixement de l’empresa per part del nostre lead i el seu estat dins del procés de compra.
01.Millora el ROI de les campanyes de marketing
02.Genera noves oportunitats de negoci
03.Potencia el tracte personalitzat amb el client
04.Més informació sobre les preferències dels nostres clients
05.Comunicació constant i immediata
A adn digital agency totes les propostes s’adapten i es personalitzen en funció de les necessitats del client, els objectius i les especificitats del negoci. El teu objectiu serà el nostre i aquest serà el camí que recorrerem per assolir-lo.
Primer contacte
Brief i anàlisis intern del projecte per part del nostre departament
Presentació proposta totalment personalitzada
Inici del servei
Reunions de seguiment i anàlisi constant del projecte. Revisem, modifiquem i adaptem l’estrategia continuament per garantir la consecució d’objectius.